آخرین تمرین پیش از سایپا، زیر بارش باران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلالی ها بیانو آدرس esteghlalyhabian.loxblog.comلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






این وبلاگ به نظر شما چه جوره؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 23956
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

آخرین تمرین تیم استقلال پیش از رویارویی با تیم سایپا، از ساعت 15 امروز در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال آغاز شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آخرین تمرین تیم استقلال پیش از رویارویی با تیم سایپا، از ساعت 15 امروز در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال آغاز شد.
*بارش باران در این تمرین، باعث شده بود تا برخی بازیکنان با البسه گرم در تمرین حضور پیدا کنند اگرچه که تعدادی از بازیکنان بازهم با لباسهای قبلی خود در تمرین حاضر شده بودند.
*خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، هاشم‌بیک‌زاده و آندرانیک تیموریان غایبان این نوبت تمرین بودند. مجید صالح هم که برای حضور در نشست خبری بازی راهی کرج شده بود، در این تمرین حضور نداشت.
*گوران لاوره، هافبک صربستانی استقلال به دلیل مسمویت در این تمرین حضور نداشت.وی به احتمال فراوان پس از مداوا به اردوی استقلال در هتل اوین ملحق خواهد شد.
*جواد نکونام با وجود محرومیت در بازی فردا، امروز همراه تیم تمرین کرد.
*مسئولان کمپ روی چمن، کاوری کشیده بودند که البته با شروع تمرین، بخشی از کاور از روی چمن برداشته شد تا بازیکنان مشکلی برای تمرین نداشته باشند.
*بازیکنان استقلال ابتدا به دویدن دور زمین پرداختند و در ادامه در قالب 3 گروه به بازی آقاوسط پرداختند. امیر قلعه نویی در این بخش، شخصا حضور یافت و البته نکات لازم را به بازیکنانش گوشزد می کرد.
بازیکنان استقلال پس از اتمام تمرین، برای برپایی اردوی پیش از بازی مقابل سایپا، راهی هتل اوین شدند.





:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : ali malekzadeh
ت : یک شنبه 12 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');